Як зробити замовлення?

  • Оформлення на сайті. Кожен користувач має можливість самостійно оформити замовлення, обравши товар з каталогу і натиснувши Купити.
  • По телефону. Якщо Ви. з яких-небудь причин. не хочете або не можете оформити замовлення на сайті, ви можете зв’язатися з нами та замовити товар у телефонному режимі в робочі години.
  • Якщо виникають труднощі із замовленням або питання по товарам, ви завжди можете зв’язатися з нами та отримати відповіді на всі питання!

Оплата замовлень

  • Оплата на карту ПриватБанку. Покупцеві вказується номер картки, на яку буде здійснено оплату замовлення. Переконливе прохання після оплати замовлення повідомляти про це в будь-який зручний для вас спосіб.
  • Накладений платіж (оплата при отриманні). Накладений платіж (оплата при отриманні) можлива  лише за попередньою домовленністю. У такому разі пересилання грошей сплачує Покупець. При виборі цього варіанту, Покупець попередньо вносить подвійну оплату доставки за тарифами перевізника на рахунок Продавця. Відправка товару здійснюється за рахунок Продавця, а накладений платіж зменшується на половину суми передплати.
  • Оплата готівкою при самовивозі.

Доставка замовлень

  • Доставка замовлень здійснюється за допомогою компанії "Нова Пошта" та "Укрпошта". Замовлення доставляються виключно територією України. 
    Доставка коштує від 70 грн за умови передоплати на картку або від 100 грн за умови розрахунку на пошті (вартість доставки + комісія за повернення грошей).
  • При замовленнях понад 2500 гривень діє безкоштовна доставка (окрім гуртових замовлень). Зверніть увагу, що безкоштовна доставка тільки на відділення Нової Пошти та Укрпошти, адресна доставка сплачується окремо.
  • При оформленні замовлення. клієнт повинен повідомити зручний для нього спосіб оплати та доставки, адресу найближчого відділення Нової Пошти аба Укрпошти, та контактні дані безпосереднього одержувача посилки.

Замовлення зроблені до 13:00 відправляються того ж дня, окрім вихідних і святкових днів!

Будь ласка, перевіряйте посилку на пошкодження у поштових відділеннях. У разі пошкодження посилки з вини компанії-перевізника, вам належить матеріальна компенсація!

Залишились питання? – Телефонуйте, ми завжди раді допомогти!