Згідно з законом України “Про захист прав споживачів” (прийнятий 12.05.1991) покупець має право зробити повернення товару належної якості протягом 14 календарних днів з повним відшкодуванням вартості товару. Повернення або обмін товару здійснюється на наведених нижче умовах.

Умови обміну та повернення товару належної якості

  1. Умовою повернення товару належної якості є відсутність експлуатації, повинні бути збережені його пакування (включаючи захисну плівку, якщо така була), товарний вигляд і споживчі властивості.
  2. Якщо до товару було додано подарунок, він має бути переданий разом із товаром, подарунок також не має містити слідів експлуатації, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, і фабричне пакування.
  3. У разі обміну чи повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець сплачує транспортні послуги у повному обсязі. Також повернення та обмін може бути здійснено в торгових точках за вказаними адресами

Умови обміну та повернення товару неналежної якості

  1. Заміна або повернення бракованого товару з виявленим виробничим дефектом (істотним недоліком) провадиться на підставах та в строки, встановлені Законом України «Про захист прав споживачів», окрім товару, що не підлягає обміну та поверненню.
  2. У разі виникнення проблем із товаром, переконайтеся, що Ви повністю ознайомилися з інструкцією з експлуатації товару. Зазвичай наприкінці інструкції є розділ, що описує типові проблеми та шляхи їх вирішення власними силами.
  3. Якщо пошкодження товару виникли з вини покупця, обмін чи повернення не здійснюється.
  4. Повернення або обмін товарів неналежної якості (виробничі дефекти, брак) здійснюється лише при наявності заключення про непридатність, виданого сервісним центром, вказаним в гарантійних документах .
  5. Повернення коштів покупцю проводиться на банківську картку покупця, або готівкою в нашому офісі.
  6. Будь-які можливі суперечки вирішуються шляхом переговорів. Покупець має право звернутися до Управління захисту прав споживачів, проте на практиці таких випадків у нас не було.

Порада: завжди перевіряйте отримане відправлення у відділенні пошти або перевізника. У разі виявлення пошкоджень з боку перевізника, ви маєте право на матеріальну компенсацію від перевізника.